Hjemlevering fra Picard

Få dine matvarer levert på døra! Vi tilbyr hjemlevering, nå med utvidet leveringsdager, og henting i butikk. Du finner de samme prisene på picardnorge.no som i butikk, uten pristillegg eller skjulte avgifter 

Slik fungerer hjemlevering!

På picardnorge.no kan du enkelt bestille hjemlevering fra sofaen. I nettbutikken finner du et stort sortiment av matvarer, ferdigretter og bakevarer av høy kvalitet. En enkel vei til hverdagsluksus! 
 
Kvalitet og matsikkerhet er viktig for oss, så du kan være sikker på at vi leverer varene i henhold til høye interne sikkerhetskrav. Vi tilbyr hjemlevering til utvalgte tider, hvor du selv velger leveringsdato ved utsjekk. 
 
Du kan enkelt betale med kort. Etter første betaling kan man opprette en konto, slik at handelen går raskere neste gang du besøker oss 

Hjemlevering tilbys på Innen Oslo og ut til Sandvika med følgende betingelser:

Sone: Pris 
Opp til 200kr 

Ingen levering

Opp til 800kr 89 kr
Over 800kr Fri frakt

Se alle stedene vi  leverer til her.

 

 Nye leveringstider:

Leveringsdager:
Frist:*
Mandag til fredag kl 11-13
Stopptid kl 10
Mandag til fredag kl 13-15
Stopptid kl 12

*Bestillinger må registreres innen kl 12:00 på leveringsdagen. Bestillinger mottatt etter fristen vil bli levert den valgte leveringsdagen påfølgende uke.

Hent i butikk

Bestill i nettbutikken og hent i butikken du ønsker.

Se adresse og åpningstider.

Når du velger "klikk og hent" fullfører du hele bestillingen i nettbutikken. Du vil motta en bekreftelse når varene er klare for henting. Forventet ventetid er opp til fire timer innen butikkens ordinære åpningstider. Bestillingen hentes i kassen ved å oppgi ordrenummer og navn.

Vanlige spørsmål

Hvor lang er leveringstiden?

Vi tilbyr hjemlevering mandag til fredag, 11-13 og 13-15. 

Hva skjer om man ikke er hjemme når leveransen ankommer?

Om du ikke er hjemme når leveransen ankommer, setter vi maten utenfor huset eller leilighetsdøren din og varsler deg på SMS. Ansvaret for leveringen overføres deretter til deg (i forkant av leveransen vil du motta leveringsdetaljer både på e-post og SMS). Om du bor i leilighet og sjåføren ikke kommer inn på eiendommen, må vi returnere og kaste ​​maten. Vi refunderer ikke penger for mislykket levering, med unntak av når vi forårsaker feilen. Derfor er det viktig at du er tilgjengelig på telefon i forbindelse med levering.

Hvordan fraktes frossenmaten på en trygg og sikker måte?

Varene pakkes i esker for å beskytte matemballasjen. Deretter blir ordren levert med frysebil som sikrer en ubrutt frysekjede, helt frem til døren.

Vi leverer innenfor 14 Km rekkevidde rundt Colosseum butiiken